Inskolning mm

Dagarna bara springer förbi en..är nyss hemkommen från mitt jobbpass på 26 timmar..Är så dära lagom trött,känner mig nästan som full:)

Förra veckan så började vi Maximlians inskolning,har gått över förväntan bra,han har nog vanan inne eftersom han redan gått hos dagmamma..känslorna för mig för dagiset är blandade känslor..vissa saker tycker jag är jätte bra där och vissa mindre bra..tyvärr
men så länge jag ser att dom tar bra hand om barnen så känner jag mig trygg,och det gör dom verkligen..

Så¨idag var det dax för plutten att lämnas själv..blev en kort dag för han tack vare att jag gick av mitt pass efter lunch..men både lunchen och vilan hade gått bra..Hoppas att det fortsätter så hära nu bara..men kan erkänna att jag hade bra ont i magen idag när jag visste att han var helt själv där utan oss:( plutten...


Mitt nya jobb som jag även har börjat på(extra jobb) känns och bra,gruppen jag arbetar med känns toppen,och det gör att även jobbet blir toppen:) kommer jobba där en del i sommar,ja förutom dom veckor som jag helt tagit semester från mitt vanliga jobb,men kommer även bli kvar på extrajobbet efter sommaren..

Alltid bra att få in extra pengar!


Nu hinner jag inte sitta här mera,väntar besök av syrran som kommer hit tills på fredag:) Längar otroligt mycket efter henne..






Ha en fin kväll..Kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

han kommer trivas jättebra er duktiga kille!

kram

2011-05-04 @ 18:38:55
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Isa Nauclér

Ni får ha en trevlig helg!! Kram Kram

2011-05-06 @ 12:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0