SOOOOOL

Vi fick sol ändå idag,vädret är verkligen underbart nu..Tog en skön promenad både till rönninge och hem..hade tänkt först cykla men valde att gå så plutten kunde somna i vagnen..

Kors i taket,Maximilian har ridit idag! Han har typ varit livrädd för det,han är en väldigt försiktig kille om man säger så,men idag gick han själv och hämta hjälmen satt den på huvudet och gick sen runt och ropa på hästen..

ja ja tänkte jag,han vill väll bara ha den på huvudet eftersom han leker mycket med sin cykelhjälm hemma,men han gav sig inte förren jag hittade en ledig häst..
fråga om han ville rida och han sa JA,satte han på hästen och så nu går vi och han satt snällt kvar och sa bort mamma när jag  höll i han i ryggen:)

sötisen,så han red hela rundan,och gissa vem som skrek när rundan var klar? Förklarade att man bara fick rida 1 gång då det var så lång kö..

Jag är jätte stolt att han vågade/ville rida eftersom han är då ganska försiktig och rädd för sånna saker..




Väntar på sin tur


Den största hästen av alla red han på,finns betydligt mycket minder om jag säger så:)


Maxiimie och Maximilian står och tittar på hästarna i hagen


getterna hade fått ännu flera nya ungar,dom mista var 3 dar! ville ta med en hem;)


Tittar på kaniner,Maximilian ville ej ta av sig hjälmen han trodde han skulle få rida igen:)


inne och klappar dom små bebisarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0