Sega söndag

Tycker inte om söndgar,då vet man att det snart e måndag..och måndag innebär att man får umgås mindre med sin andra hälft:(  Men denna vecka händer mkt roliga saker,på tisdag drar jag och syrran till västerås..sover hos syrran på tisdagen..på onsdag förmiddag har jag tid hos frissan för att göra slingor..Ska sen efter det ev träffa min vän Emma och hennes Mollie..blir nog sen att vi sover hos mamma på kvällen..På torsdag ska jag träffa en annan vän och sen vid 17.00 tar mamma och jag bilen tillbaka till stockholm för att hämta upp William och Isaac vid bromma flygplats..

M ska vara bortrest halva veckan,brukar då passa på att åka till västerås för att träffa vänner och min familj..

Nu ska jag skriva om nått helt annat..har länge gått och stört mig på att jag känner mig lite små fet,el kanske inte fet men inte helt nöjd om jag säger så..E van att vara lång och slank;)och vill kännaa så nu igen..så nu e det dax att ta tag i det..så från och med i morgon så ska jag sluta med att äta godis kakaor,läsk mm.. Mitt mål e att gå ner 3 kg.. väger nu 56.9 kg och hoppas kunna gå ner till 54kg den vikten trivs jag utmärkt i!!! Förutom att ta bort sött ska jag även börja gå mera och ta bort snabba kolhydrater ett tag för att  nå mitt mål..Kommer äta mkt sallad och frukt..Jag hoppas på att klara det på ca 1 månad!!! undrar om man kommer vara en riktig subba första dagarna eftersom man kommer sakna socker nått fruktansvärt..? Ha ha tur att min sambo åker bort och jobbar så han slipper mig då;)//ellenor




jag för ca 2 år sedan utan en gnutta fett på kroppen,..Detta ska inte vara mitt mål men nästan:)









Kommentarer
Postat av: A

visserligen skiljer det sig från person till person men jag tycker 56,9 kilo låter väldigt lite.

2010-05-26 @ 09:51:03
URL: http://aldreboendesms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0