Att folk orkar..

Godmorgon alla idag fick vi sova ända till kl 8,riktigt skönt..Natten har oxå varit bra..riktigt skönt..Undrar vad vi ska hitta på idag?blir kanske att fortsätta leta lite möbler kanske el iafl ett nytt bord till vardagsrummet..







Hade en kommentarJag ifrån "ANONYM" att du undrar varför jag alltid skriver vad vi äter och om jag e påväg att starta en egen kokbok? Vet du vad om bloggen inte passar dig så e det bara att sluta att läsa den,plus att du kanske inte visste att man brukar skriva om det mesta i en blogg..Jag kommer fortsätta skriva om vad vi äter plus mkt till..vet inte om det handlade om avundsjuka el bara om dryghet..//ellenor














Kommentarer
Postat av: Sofia

Prutt på dem!!!

2010-01-16 @ 09:16:26
URL: http://hagernasstrand.blogg.se/
Postat av: Emma med Nettis

Usch..jämt ska det vara någon som ska vara såna.

Fina kort ifrån öppna igår..men var tog kortet vägen som du tog på Nettis och mig. Blev så nyfiken hur den blev. Snygg du var i håret igår=)

ha en bra helg

2010-01-16 @ 10:23:41
Postat av: Anonym

HAHA! JA FOLK E VERKLIGEN INTE KLOKA! HAR OXÅ FÅTT MASSA KONSTIGA, SJUKA KOMMENTARER =) klart du ska fortsätta skriva vad ni äter, det gör ju jag med HAHA! kram på dej

2010-01-16 @ 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0