God jul alla mina läsare:)

Uch vad jag varit dålig på att blogga..har varken haft lust el tid..har varit fullt upp här hela veckan,vi har inte ens hunit lagat mat på kvällen utan blivit hämtmat varje kväll,allt från indiskt till max!! Sen har vi ju även renoverat alla våra sovrum här hemma..,vart jätte fint!!
Var på ikea i onsdags och handlade en hel del nytt till ett utav rummen..

Både igår och idag har vi sprungit i alla affärer och varuhus som finns i stockholm och i täby för att handla det sista inför julafton i morgon,jag tror inte att vi har missat nått iaf:) Granen köpte vi oxå i sista sekund så  den står för tillfället och tinar i badrummet,helt sjukt vad  dyrt det är med gran!! 600 kr för en kungsgran får man betala här i stockholm,är det lika dyrt för er som bor i mindre städer?..Haha inte undra på att ens föräldrar tog saken i  egna händer på 80 talet när man var liten;) (vi bodde i en håla mitt i skogen)


Imorgon så kommer vi fira julafton först hos M familj,sedan på eftermiddagen så åker vi till min  familj i västerås,barnen  har varit så förväntansfulla att dom inte hade kunna sovit i veckan,sånt minns man oxå från när man själv var liten,var så svårt att sova kvällen innan..Innan vi åker i  morgon så ska vi äta en god dunder jul frukost här hemma med tända ljus och kanske en litet morgon paket..Ha nu en riktigt god jul alla mina vänner//ellenor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0