Heldag ute:)

Vart en underbar dag idag igen och självklart spenderade jag den med vänner och min minsta plutt..Tror att vi satt ute i solen över 2 timmar plus i sandlådan och även en stund nu på eftermiddagen har vi oxå varit ute,e helt underbart ute just nu!! jag älskar solen,den gör verkligen en så glad:)

Max feber har legat på 38.5 idag,men han e ändå pigg så han har klarat av dagen bra idag att vara ute..ger han ännu alvedon för att hålla nere febern plus mot smärtan han har i benen:( dom e ännu lika svullna..Ikväll blir det till att bara ta det soft i min ensamhet:(( el jag har ju plutten men det skulle inte skada om min kära "man" och var här med oss,el william och isaac:(  Idag när vi satt på fiket kom en vän förbi där som jag inte träffat på ett tag:) åå vad det var kul att se dig Sandra och Alexsander oxå såklart!!!!//ellenor

(HAR GLÖMT KAMERAN HEMMA VARJE DAG,SURT)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0